خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حدادی:

حامیان رژیم صهیونیستی بجای تشکیل ائتلاف علیه مقاومت، اسرائیل را مجبور به پذیرش قوانین جهانی کنند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظر آباد و طالقان در مجلس تاکید کرد: حامیان رژیم صهیونیستی بجای تشکیل ائتلاف علیه مقاومت، اسرائیل را مجبور به پذیرش قوانین جهانی کنند تا ارامش به منطقه بازگردد.

علی حدادی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اتفاقات اخیر سرزمین های اشغالی و اظهار داشت: آنچه که در حال وقوع است نتیجه جنگ افروزی و جنایات صهیونیست ها است که دامن آنها و متحدانشان را گرفته و بدانند خانه عنکبوتی که برای خود ساخته اند به زودی فرو خواهد ریخت.

وی افزود: حامیان رژیم صهیونیستی بجای تشکیل ائتلاف علیه مقاومت اسرائیل را مجبور به پذیرش قوانین جهانی کنند تا آرامش به منطقه بازگردد چرا که تنها راه آرامش در منطقه توقف جنایات علیه مردم فلسطین است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در طول ماه ها تجاوز علیه مردم غزه جنایات متعددی انجام داده و هیچ تعهدی به نظم جهانی و قواین انسانی نداشته است و اگر امروز از امنیت مناطق تحت اشغال توسط آنها به مخاطره افتاده باید پیش از هر چیزی ریشه انرا در جنایات خود جست وجو کنند.

وی تصریح کرد: حمایت از مظلومان غزه یک آرمان برای همه آزادی خواهان جهان و جریان های مقاومت است و این حق آنها است که در برابر نسل کشی و جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند و به طور مستقل و بر اساس تشخیص خود منافع صهیونیست های در سراسر دنیا را تهدید کنند و این وضعیت تا زمانی که جنگ در غزه در جریان باشد ادامه خواهد داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 380693
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار